Registrer eller oppdater personopplysninger

Vi i Bergen Adventistkirke er veldig glade for at nettopp du er en del av menigheten vår.  Takk for at du tar deg tid til å registrere eller oppdatere personopplysningene dine slik at vi kan holde kontakt med deg. Opplysningene brukes til utsending av informasjon og andre former for oppfølging. Tilgangen til opplysningene er begrenset basert på de forskjellige ansvarsoppgavene i menigheten, og du kan velge om kontaktopplysningene dine skal være synlig i adresselisten som er tilgjengelig for alle i menigheten. Du kan når som helst be om at dine opplysninger slettes fra menighetens register.

Personlig informasjon

Tillatelser

Husk: Masseutsendelser på epost, SMS eller vanlig brev

Husk: Adresselisten er synlig for alle i menigheten.

Husk: Jeg gir tillatelser til at bilder av meg kan brukes i menighetens kommunikasjon

Deltakelse

Avregistrering

Du har når som helst mulighet til å be om at du fjernes fra menighetens register. Dersom du er medlem i menigheten vår er vi pålagt å lagre enkelte opplysninger og en av menighetens ledere vil da ta kontakt for en samtale om medlemsforholdet ditt.